گلکسی A6 و A6 پلاس رسما معرفی شد

نویسنده: مدیریت سایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  بهره می‌برد. طبق معمول دوربین دوم این گوشی برای فعال کردن قابلیت Live Focuse سامسونگ در نظر گرفته شده است که امکان محو کردن پس‌زمینه‌ی عکس‌ها را فراهم می‌کند؛ اتفاقی که به طور معمول بیشتر در دوربین‌های بزرگ و حرفه‌ای شاهد آن هستیم. دیدن این ویژگی در یک گوشی موبایل نه چندان گران‌قیمت می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

دیگر مزیت گلکسی A6 پلاس به باتری بزرگتر آن برمی‌گردد. باتری مدل پلاس ظرفیتی برابر با ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد، در حالی که مدل کوچکتر به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. هر دوی این گوشی‌ها از چیپ NFC هم بهره می‌برند و در کشورهای تحت پوشش سرویس سامسونگ پی از قابلیت پرداخت آسان با گوشی موبایل پشتیبانی می‌کنند.

هر چند سامسونگ هنوز قیمت این گوشی‌ها را اعلام نکرده است، می‌توان حدس زد که این مدل‌ها باید قیمتی کمتر از سری گلکسی A8 داشته باشند که جزو بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هستند. این دو گوشی به زودی در کشورهای منتخبی از اروپا، آسیا و آمریکای لاتین روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبع : جومینا مارکت